تبلیغات
بابیت و بهائیت در ترازوی نقد - مجازاتهای عادلانه به شیوه بهائی
حسینعلی بهاء، در کتاب اقدس، به مجازات آدم کشی و آتش زدن خانه دیگران پرداخته و می گوید:
من احرق بیتا متعمدا فاحرقوه و من قتل نفسا عامدا فاقتلوه؛ بسوزانید کسی که خانه ای را به عمد آتش زد و بکشید کسی را که فردی را به عمد کشد.1

کشتن یا سوزاندن در بهائیت

او در ادامه می گوید:
خذوا سنن الله بایادی القدره و الاقتدار ثم اترکوا سنن الجاهلین؛ سنت های الاهی را با دستان قدرت و اقتدار بگیرید و سپس سنت های جاهلانه را ترک کنید.
آدم کشی و قتل در بهائیت
البته بی انصافی نباید کرد، او به این اندازه هم سنگدل نیست، پس از کمی فکر فهمید که حکمش خیلی سخت بود و خدای سبحان هیچ گاه چنین حکمی نمی دهد او رحمان و رحیم است و چنین حکمی با حکمت او سازگار نیست، از این رو دلش به رحم آمد و تخفیف داد:
و ان تحکموا لهما حبسا ابدیا لا بأس علیکم فی الکتاب انه لهو الحاکم علی ما یرید؛ اگر به حبس ابد حکم کردید، در کتاب خدا برای شما باکی نیست، همانا او حاکم است بر آنچه اراده می کند.1
به بهائیان باید تبریک گفت، چون حسینعلی بهاء سرکرده یک دنده ای نیست که بگوید هر چه گفتم تغییر نمی دهم، یا زود یادش می رود و یا زود دلش به رحم می آید و حکم اولیه خود را تغییر می دهد تا پیروانش را از دست ندهد...
1. اقدس: ص 18.
2. کتاب اقدس، بند 62.

آخرین پست ها